Getim pruža uslugu udaljene podrške prvenstveno ugovornim klijentima na njihov zahtjev
Daljinskim putem pomoću telefonske i internetske veze svojim korisnicima pružamo podršku u radu računala i poslužitelja podataka.
Udaljenim pristupom moguće je odraditi dijagnostiku kvara, instalacije raznih programa, instalacije i konfiguracije pisača, skenera, bankarstva i sl.
Kako biste našem stručnom osoblju omogućiti pristup za daljinsko upravljanje vašim računalom potrebno je s naše stranice prezeti aplikaciju za Windows ili Mac OS.
Korištenje udaljene podrške je iznimno jednostavno. Aplikaciju pokrećete po potrebi, telefonski nam javljate jedinstven kod vašeg računala, tehničar pokreće vezu i čeka vaše odobrenje nakon čega se veza uspostavlja. Tehničar i Vi istovremeno vidite vašu radnu površinu i zajedno upravljate pokazivačkim uređajima što omogućuje brzo rješavanje problema.
Odobrenjem pristupa tehničaru omogućujete daljinsko upravljanje vašom radnom površinom, kao i prijenos datoteka po potrebi. Getim poštuje vašu privatnost i sigurnost podataka te nikada neće prenijeti podatke na ili s vašeg računala bez vašeg dopuštenja. Svi preneseni podaci će biti isključivo vezani za potrebe rješavanja problema zbog kojeg ste zatražili udaljenu podršku.